BAK KE KOMO PRODUCTION PRESENT .............................

Monday, July 23, 2012

Durian mula berputik.... Part 1










Sekali lagi musim durian akan bermula semula mengikut kitaran alam yg ditetapkan olehNya. Kalau tengok putik macam boleh jadi banyak jer, tp biasanya sikit je yg lekat. Apa pun.... tungguuuuu perkembangan seterusnya langsung dari kebun selekoh pak mail gemeti. muahahaha....



Guppy

Guppy dalam simpanan. Susah sangat bela ikan sungai, kon bela ikan ni plak. Tak sangka mudah pulak biak. Tak payah on kan pump, cukup seminggu sekali jek utk bersihkan sampah dalam akuarium.




















Masih dalam proses mengenal jantan betina. Lepas ni kon bukak kedai akuarium plak...hehehe

Wednesday, July 18, 2012

Jebak Baru









Jebak serindit baru dalam koleksi. Kombinasi rotan dan lidi buluh. Saje guna lidi buluh berbanding dawai tayar moto, baru ada feel meraut buluh. Masih dalam proses ujian.

Tuesday, July 17, 2012

KEDAI BURUNG PART 2

Lagi lokasi kedai haiwan peliharaan untuk rujukan rakan semua. 

Kedai kat bawah ni namanya Hijau Kuning(tengok logo dah tau). Lokasinya disimpang traffic light kg ketari. Hanya jual ikan hiasan, sangkar dan peralatan pancing. Kedai kurang lengkap siket tp kalau nak dpt sangkar layang unik sket ada kat sini tp tiada dikedai lain. Kategori kedai baru.












Ah Leng Tackle juga menjual peralatan pancing, sangkar dan juga makanan burung/ayam. Lokasi tengah bandar bentong. Sapa nak gi Raub akan nampak kedai ni. Kedai baru dan lengkap peralatan nya.












Juga kedai baru. Ada jual burung,ayam serama,ikan,arnab dan anak ayam/itik. Harga ok laaaa. Kedai agak jauh siket dipinggir bandar bentong. Lokasi di desa damai jalan menuju ke raub. Macam-macam adaaaaaaa. 

SICURO DI VOLARE

video

Dah banyak jasa pada aku. Akhirnya dilepaskan ke satu lokasi rahsia untuk membiak dan mencari awek-awek cun diluar sana.